Αγγελία.Ζητείται Έλληνας πολιτικός εθελοντής...

Να πάρει την θέση μου για έναν χρόνο.
Πιο συγκεκριμένα προσφέρω:

Σταθερό μηνιαίο εισόδημα 390 ευρώ (επίδομα ΟΑΕΔ) το οποίο ισχύει για 5 μήνες ακόμα.
Πάγια έξοδα 600 ευρώ προς τράπεζες,300 ευρώ το δίμηνο φως νερό τηλέφωνο,80 ευρώ μηνιαίως τα Αγγλικά του παιδιού,300 ευρώ τον μήνα διατροφή,50 ευρώ λοιπά έξοδα συν φόρους που δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια διότι καθημερινά βγαίνουν νέοι.
Επίσης προσφέρω:
Γυναίκα πρώην χαρούμενη με ανεξήγητη και αψυχολόγητη...
συμπεριφορά που δεν είμαι σίγουρος αν τελικά φανεί δυνατή.
Τον σεξουαλικό τομέα να τον ξεχάσει ο υποψήφιος εθελοντής εκτός αν παρόλα αυτά καταφέρει να λειτουργήσει και ταυτόχρονα να ξυπνήσει τις επιθυμίες της συζύγου,που είτε ακουμπάς γυναίκα είτε πάγο το ίδιο είναι.

Ζητείται πολιτικός εθελοντής να πάρει την θέση μου και να κοιτάξει στα μάτια το παιδί ,να του πει τον άλλον μήνα που τελειώνουν οι τελευταίες οικονομίες:
Είσαι πολύ τυχερό παιδί,τέλειωσαν τα βάσανα για σένα.Δεν θα πας ξανά αγγλικά και την νέα χρονιά ίσως καταφέρουμε να σε σταματήσουμε και από το σχολείο.
Να το κοιτάξει στα μάτια και να του πει.Παιδί μου από εδώ και πέρα θα τρώμε μια φορά την ημέρα (αν είμαστε τυχεροί).

Ζητείται πολιτικός εθελοντής να πάρω εγώ την θέση του.Και να έρθει από την θέση την δική μου να μου πει ότι περνάει δύσκολα.
Και τότε εγώ θα του πω:
Κάνε υπομονή,η ανάπτυξη έρχεται.Λίγες θυσίες ακόμα.